Khas untuk anda yang mencari Peluang Kerjaya Peluang Tambah Pendapatan -Join Coway


Peluang Bina Kerjaya di Coway Malaysia
Salam dan Hi 😊 Saya HM Adilla merupakan seorang Pengurus Pasukan (Health Manager) di Coway Malaysia dengan nama team The Elite Warriors bersama dengan sekumpulan pasukan terbaik negara, CS Team. Ini terbukti dengan kemenangan Jualan Tertinggi selama lima tahun berturut-turut sejak tahun 2016 hingga tahun 2020. 
Kamilah JUARA

Khas untuk anda yang mencari Peluang Kerjaya 
Peluang Tambah Pendapatan! 
Anda berumur 20-50 Tahun?
Saya dan Team akan MEMBANTU ANDA 
menjadi Health Planner Coway yang sebenar 
seperti keluarga besar Kami yang BERJAYA.. 
Ya Terbukti dengan JUALAN TERTINGGI 5 tahun berturut-turut.

PELUANG JOIN KAMI DI COWAY

Bagaimana ANDA MENJANA PENDAPATAN di COWAY?
Tahukah anda di Coway ejen boleh menjana pendapatan lumayan melalui 6 cara. Wow! Best kan.. 
Dilla boleh terangkan.

BASIC COMMISION
PERFORMANCE ALLOWANCE
EXCELLENT HP REWARDBONUS COMMISIONPERFORMANCE INCENTIVETEAM BUILDING BENEFIT

...


Testimonial INCOME



 


Saya Marahaini Hamid sebelum ini adalah surirumah sepenuh masa, tak sangka dengan jadi agen coway saya boleh dapat gaji  RM 31,400.88 sebulan, Coway best masa fleksible walaupun saya kalut dengan 4 orang anak tetap boleh berjaya dengan Coway. Alhamdulillah. (HANI COWAY – SIK, KEDAH)


Alhamdulillah... Kerja santai santai sebagai agen Coway dari rumah sambil jaga anak dan part time MUA boleh dapat income hampir RM2000.. tak sangka betul coway bagi income sebanyak ni – RASIDAH ROMLI (SEREMBAN)


Saya merupakan suri rumah sepenuh masa... memiliki 4 orang cahaya mata. Pertama kali join Coway sekadar nak tambah income untuk diri sendiri.. tapi tak sangka rupanya lebih banyak dari yang saya bayangkan.. ðŸ˜€ - Fathiah Hani (KL)



Tak sangka boleh dapat income macam ni dengan Coway dan dalam masa yang sama saya masih lagi bekerja di sebuah syarikat swasta di Kl, walaupun buat sambal-sambil tapi apabila bersunguh-sungguh pasti ada hasil - Pradhib Nair (Selangor)



Saya merupakan seorang peguam. Saya telah menjadi HP Coway sejak 5 tahun yang lepas. Pada awalnya sekadar suka-suka untuk menambah wang poket tapi sepanjang saya bersama Coway, banyak kelebihan dan insentif yang syarikat berikan. Lebih banyak dari apa yang saya jangkakan. – UMMI ZAKARIA (Alor Setar, Kedah)


Ini saya Adilla ðŸ˜Šini adalah antara pendapatan sebulan saya semasa jadi HP (Ejen). Sebelum ni saya adalah Peguam lebih 7 Tahun pernah bekerja dengan Firma terkemuka di Kedah dan pernah menguruskan firma guaman sendiri. Seronok sebenarnya jadi Lawyer ni, tapi apabila kedua-dua kerjaya perlu fokus dan komitmen, saya ambil keputusan untuk fokus di Coway. Alhamdulillah banyak kejayaan telah saya capai di Coway, kini saya meneruskan langkah lebih jauh sebagai Pengurus Pasukan Jualan Coway.  Jom kita bina kerjaya Bersama Coway.
http://wasap.my/60142448999/JoinCoway

Apa Job Skop Kerja di Coway?

Kerja Sebagai Ejen Coway Mudah dan Flexsible

Ejen Coway atau nama rasminya Health Planner (HP), Tugas ejen Coway adalah 

memperkenalkan produk Coway dengan berkongsi kelebihan dan manfaat produk 

Coway kepada lebih ramai orang di Malaysia.

  • Bantu pelanggan memilih produk Coway sesuai dengan keperluan.
  • Bantu pelanggan faham kelebihan produk Coway yang sesuai bagi selesaikan masalah mereka.
  • Bantu pelanggan isi maklumat pemasangan produk Coway sama ada di rumah atau di pejabat. www.kerjacoway.com/kerjaya











Tahukah anda?

  • Ejen Coway tidak memasang produk Coway tetapi Technician Coway Yang akan pasang.
  • Ejen Coway bebas mempromosikan produk Coway di seluruh Malaysia.
  • Ejen Coway tidak buat servis produk Coway. Di Coway, ianya adalah tugas Coway Lady atau Cody.